Bacterii din gura

Bomba din gura noastră. Câte sute de specii de bacterii trăiesc în cavitatea bucală

bacterii din gura sirop pt viermisori

Home » Stiinta » Bacteriile din gura noastră ar putea fi cauza unor cazuri grave de afecțiuni inflamatorii Bacteriile din gura noastră ar putea fi cauza unor cazuri grave de afecțiuni inflamatorii Adrian Popovici Credit foto: Pixabay Cercetătorii cred că unele bacterii din bacterii din gura bucală joacă un rol important în unele cazuri severe de boală inflamatorie a intestinului.

Gura noastră este casa a mii de specii de bacterii care sunt, în pare parte, inofensive sau chiar benefice pentru sănătatea noastră, cu toate aceste, în unele cazuri, aceste bacteriile se pot dovedi extrem de periculoase.

bacterii din gura viermi umani și tratament

Mai exact, după cum sugerează un studiu recent, unele cazuri grave ale bolii inflamatorii a intestinelor sunt agravate de către unele dintre aceste bacterii, notează Science Alert. O situație neobișnuită C. În ultimii ani, cercetătorii din domeniul medical au suspectat că C. Markerii bacterieni asociați cu microbul sunt, în mod suspect, legați de incidențele active ale stării intestinale a bolii Crohn, de exemplu.

Împreună cu colita ulcerativă, Crohn intră într-o categorie de boli inflamatorii ale intestinelor caracterizată printr-o inflamație gravă a peretelui intestinal și a țesutului înconjurător.

bacterii din gura litri înseamnă năluci

Urmările îmbolnăvirii variază, de la diaree și disconfort la sânge în scaun, dureri agonizante și pierderea în greutate. În cazurile în care medicamentele sau modificările stilului de viață nu ajută prea mult, poate fi necesară chiar și intervenția chirurgicală.

bacterii din gura ovule contre papillomavirus

Acest studiu al informațiilor genetice a oferit echipei o bază pentru a compara genetica a peste de tulpini colectate de la de oameni din întreaga lume. Printre acestea se numărau de tulpini de la pacienții cu boala Crohn și colită ulcerativă severă, dintre care unii au fost supuși unei bacterii din gura chirurgicale pentru boala lor.

Aceste date au ajutat la stabilirea unei potențiale relații dintre aceste bacterii și problemele de la nivelul intestinelor.

bacterii din gura ce trebuie făcut după cauterizarea papilomelor

Studiul citat a fost publicat în Microbial Genomics. Citește și:.

Bacteria pe care o avem toti in gura si care ne poate ucide in orice moment Autor: Stirileprotv O bacterie care traieste in cavitatea bucala ne-ar putea imbolnavi grav sau chiar omori, daca intra in fluxul sanguin, arata un nou studiu. Oamenii de stiinta care au descoperit bacteria au numit-o Streptococcus tigurinus. Acestia au declarat ca poate fi fatala daca intra in fluxul sanguin printr-o rana la nivelul gingiilor, de exemplu. Oamenii de stiinta au facut teste si au izolat bacteria din sangele suferinzilor de endocardita - o helmintiaza ajută a inimii - sau de meningita. Acestia au ajuns la concluzia ca Streptococcus gasit in sangele acestor bolnavi este similara cu tulpinile care colonizeaza cavitatea bucala.